★Hockey★

Hej på er! 
Nu mår jag mycket bättre och jag vill börja uppdatera igen :) Jag ska göra en ny header och ta lite nya bilder med min "fotograf" Victoria (haha, bara hon och jag fattar) men vi ska åka till stan på Tisdag så det ska vli kul att komma ut lite när man varit hemma i 2 veckor :( Snart börjar även skolan igen, jag börjar på Onsdag och jag har faktiskt längtat (hatar att vara hemma förlänge) men sen när skolan väl börjat vill man bara vara hemma ;) Just nu sitter jag och kollar på Hockey JVM. Det var rätt spännande men sen slog Finland in den och det var ju inte det man hade hoppats på men jag tycker Sverige spelade bra men det var jävligt segt i början och även att Finland fick hur många utvisningar som helst, lite orättvist faktiskt! 
 
Men snart ska vi äta för det har vi inte gjort ännu och sen ska jag duscha o kolla på Vampire Diaries♡ Ska även komma ihåg att göra videon där jag visar mina julklappar imorgon :) 
Godnatt och sov gott☆
 

Kommentarer
Postat av: angelica

bloggaaaa för en gångs skull_:)

Svar: Hahah jag orkar inte :P
Hannah ♡

2014-01-12 @ 01:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0