Outfit+Sminkning♡

God morgon allesammans!
Nu har jag klätt på mig och sminkat mig! Jag testade en helt annan sminkning :) Jag har inte svart ögonskugga utn jag gjorde mascara och sen vingar med en eyeliner och en ljus ögonskugga som glittrar lite :) Är ganska nöjd, tycker att det blev snyggare nu en vad jag hade innan!♥ Men eyeliner kanske blev lite ojämn men jag är ju ny börjare och jag testar mig fram ;) Nu använde jag bara en vanlig eyeliner (alltså en penna) men jag tänkte köpa en sån här:
 
H&M, 39:50 kr
Den är super bra för jag har testat den förut!
 
OUTFIT
 
Tröja - Ginatricot
Byxor - BikBok
Skor - Converse
Jacka - Cubus
 
 
Vet inte om ni ser så bra men ni kommer se bättre i videon sen :)
 
♡Ha en bra FREDAG♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0