Grattis på Födelsedagen Bästa vän♡

Idag är det ingen vanlig dag, idag fyller min allra bästa vän år, Ellie♥ Som alla kanske redan vet så betyder hon sjukt mycket för mig och vi har så många minnen tillsammans även fast vi bara känt varandra i ett år och några månader. Men idag ska du ha det bäst för du förtjänar det verkligen! Du är den snällaste och roligaste personen jag har träffat och jag kommer sakna dig så otroligt mycket, Love you♡ Klicka på bilden eller HÄR för att komma till henes blogg! :*
 
 

Kommentarer
Postat av: Ellie

gråter typ..:( tack så mycket bästavän älskar dig sjukt mycket, puss

Svar: aww bejb :* Puss<3
Hannah ♡

2013-10-22 @ 08:10:34
URL: http://elliearnler.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0