Första dagen i Stockholm

Nu tänkte jag visa lite bilder från första riktiga dagen då jag fick träffa alla! På Onsdagen (dagen efter jag landat) så hade Carro, Ellie och Julia julavslutning och den gick jag på. Lärarna sjöng och jag höll på att dö av garv :D Jag hälsade på alla lärare och mina kompisar och sen åkte jag, Ellie, Julia och Carro in till stan och kollade lite, sen åt vi lunch. Jag och Ellie åt på Mcdonald's och Julia och Carro åt mitt i mot på Jensens böfhus. Efter det gick vi till Gallerian och dom köpte någon choklad bomb eller var det var, haha :) Och sen gick vi bara och kolla innan vi åkte hem till Carro, där kollade vi på alla paradise hotel avsnitten av säsong 5 och sen tog vi lite bilder osv. Super mysig dag och det var kul att träffa alla igen♥
 
Bilder från dagen
 
 
♥Love you my darlings♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0