December

 
Nu är det December och det är en ganska lungn månad, jag ska flyga ner till Stockholm några dagar, Julhandla och självklart ser jag fram i mot julafton och Nyår! längtar till 2014 även fast att det inte kommer bli som alla andra år för nu bor jag ju faktiskt här♥ 2014 blir en ny start på ett nytt liv!
 
Lucia kommer bli så kul för på min skola så ska vi vara i skolan 22.00 på kvällen och sen får man vara där hela natten till nästa dag med kompisar och massa skoj att göra som t.ex. kolla film och mysa med kuddar och filtar, fotboll, handboll, lekar, paint boll osv. Den 13:de December ska jag sjunga på Lucia föreställningen men inte helt själv utan jag är med i kören och i en låt med några andra kompisar :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0