The host

Såg nyss bästa filmen jag någonsin sätt! Så jävla kär i den, ska kolla på den igen imorgon :D 
Ni måste se den, jag lovar, om ni inte ser den går ni misste om något...<3
 
 
THE HOST - VÄRLDEN
 
Filmen handlar om världen och om varelser som kommer till Jorden efter att ha varit på många andra planeter. De kommer till Jorden och tar över människorna för att kunna överleva (de behöver kropparna för att kunna göra saker) De här varelserna räddar Jorden och dens natur från att dö, allt krig, alla sjukdommar och allt fattigt dör ut när de här varelserna kommer, men det gör också människorna, de här varleserna tror att de har fått alla människor men det finns en kvar. Hon får en varelse i sig och den försöker komma in i hennes minne så de kan hitta fler människor.  Sen händer det massa saker :) Massa kärlek mellan hon som var kvar och en annan kille. Jag kanske skriver lite konstigt och det kasnke låter jätte ointressant men den är jätte bra!! Ni kan iallafall kolla början. När jag kolla på den ville jag inte att den skulle ta slut <3 
 
SKÅDESPELARNA - ROLLER
 
Max Irons - Jared
Saoirse Ronan - Melanie
Jake Abel - Ian
 
 
BILDER
 
 
 
 
Killen är Jared och tjejen är Melanie
 
SÅÅ söta! <3
 
Perfektion <3
 
 
Gash 

😍

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0