Sova ♡

Snart ska jag lägga mig, håller på och fixar naglarna med det nya nagellacket som jag köpte på Bik Bok för 29kr :)

Färgen kanske inte var den bästa när man väl ser den på, men jag tycker sen torkar fort och är en väldigt bra pensel eller vad man ska kalla det för :) Tipsar er att köpa nagellack på Bik Bok, finns många fina färger att välja mellan!
Nu för en stund sen var jag inne i duschen och före det kolla jag på Pll ♡

Förlåt att jag inte blogga när jag kom hem men jag var hos tandläkaren och sen tog jag det lugnt :) Längtar till imorgon!!! MacBook ♡♡ Kommer bli en mycket bättre uppdatering som jag sa tidigare, kommer säkert kunna ta upp datorn och uppdatera i skolan och lite vart som helst :* Toppen ♡

Men nu ska jag sova, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0