Sleep time ❤

Ändrade planer! Imorgon åker vi in till stan för att gå på Ung, vi bytte ju dag där i början men nu så kunde Ellie och dessutom går vi tre stycken! Julia K följer också med så det kommer bli super kul där :)

Senare i veckan har jag inget planerat, ska mest hjälpa till här hemma, städa och fixa inför visningen. Sen i helgen får vi se vad som händer, skulle ju åka hem till min pappa men Sandra är ju där nu så har faktiskt ingen lust, annars skulle jag åka hem till mormor och morfar och sova där :)

Nu ska jag sova lite, lyssna på musik hjälper alltid :* Ett i videoinlägg ska jag försöka få upp också, sist jag hade en blogg funkade det inte, hoppas det gör det nu!

Puss och kraam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0