Ska nog sova nu♡

Idag går jag och lägger mig ganska tidigt, men jag har inget att göra och jag är bra trött och sur på livet just nu...

Jag börjar tänka på flytten och jag börjar tveka vilket jag inte vill göra nu när det snart är visning och allt, men jag börja tänka på min pappa. Vi har pratat tidigare att vi skulle försöka träffas mycket mer en vad vi gjorde förut och nu träffas vi nästan varannan helg och snart kommer det bli varannan månad, värre en vad vi hade innan! Sen alla kompisar, jag kommer inte känna någon där uppe, och alla kommer och säger till mig att jag kommer få det bra där uppe..hur vet de de?? Hatar när folk gör så, så gör jag mitt lossas leende och säger att det kommer bli toppen och att jag längtar.

Tänkte bara lyssna på musik och sova nu, måste bara ta en paus från allt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0