❤Mina idoler❤

Nu tänkte jag berätta vilka som är mina idoler och jag skrev att jag bara hade tre men jag har faktiskt fyra❤ Först visste jag inte om jag skulle göra alla i olika inlägg eller i ett samma, men jag gör ett samma för fyra inlägg är ganska mycket :)

1. Justin Bieber ❤ För typ ett och ett halvt år sedan hatade jag honom, men sen började jag titta på videos när han hade det jobbigt och hans låtar och texterna var otroligt bra! Sen blev jag kär i han lite innan jag skulle planka mig in på hans konsert, haha det gick inte så bra ;) Men jag kommer alltid älska honom <3

2. Selena gomez ❤ Jag har alltid älskat henne, jag kommer ihåg hur chockad jag blev när jag fick reda på att Alex i "magi på waverly place" var Selena gomez, det var typ i tvåan eller trean, haha :) Men jag har alltid undrat hur hon kan få det sär utseendet, asså det är ju nästan omöjligt! Hon är så jävla vacker, jag älskar henne <3

3. miley cyrus❤ Hon är så otroligt cool, har sin egna stil och hon fick ju ganska mycket hat för att hon klippte sig men jag tyckte faktiskt det blev snyggt även fast jag saknar hennes långa hår
4. Johnny Depp ❤
Älskar alla filmer han är med i, han är så jävla snygg och allt
Det var mina Idoler :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0