💗New york💗Los Angeles💗

 Jag älskar U.S.A och särskilt New york och Los angeles

NEW YORK

Min pappa och jag har pratat om att åka dit snart, så det ska bli jätte kul, Jag vill se Central Park, Empire State building, frihetsgudinnan, Times Square, Manhattan, Broadway, Brooklyn Bridge och Manhattan Bridge! Jag kan tänka känslan att stå vid Times square på kvällen, alla lampor och stora skyltar. omg jag blir kär, haha :) 

Shopping är inget jag tackar nej till heller ;) Victorias secret, Abercrombie and fitch, Hollister, Forever 21 och massa smink, skor och Väskor! 

😍

LOS ANGELES

Vi har pratat om att åka hit också, men vi har liksom inte bestämt datum och så men vi har pratat om det :)

I LA vill jag se Walk of fame, Santa Monica, Beverly Hills, Hollywood, Malibu, Six flags (nöjesfält), Universial Studios och Mulholland Drive <3 Mulholland Drive är ett berg eller vad man ska kalla det och där har jag sätt på film att folk är uppe och joggar där, känslan att va uppe och jogga och träna, se den vackra utsikten över staden. Helt underbart! :) Hollywood skylten vill jag också se, Love it<3 

Santa Monica har ju en jätte fin strand och jag läste att man kunde se solnedgången där, kan se det framför mig :) Walk of fame har man set i b.la Top model sverige, det är där alla de där stjärnorna sitter fast i marken. 

 

BILDER NY

 


 
 
 
 
 
BILDER LA
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0