Move time<3

Nu ska jag kolla på någon film på www.swefilmer.com , pll kommer ju inte ut förns imorgon så får titta på något annant för en gångs skull :) Sen ska jag sova, städade lite i mitt rum nu tidigare så är ganska trött! 
 
Nu kommer det vara en ganska tråkig vecka för mig...kommer inte ha något att längta till längre jag har ju liksom
fått dator nu och första dan är avklarad, nu är det nog bara att se fram i mot nästa vecka då vi får börja precis som vanligt och sen förstås min födelsedag som är om exakt 84 dagar <3 Längtar tills jag får min egna macbook Air :) När vi flyttar så har mamma lovat, haha får se hur länge det håller ;) Men jag längtar iallafall! 
 
Juste, det kanske är lite tråkigt att jag bara bloggar om min vardag, men jag ska försöka få in lite "insperations inlägg" och "Tips inlägg" då och då men jag har ännu inte kommit på vad jag ska skriva om. Ni får gärna tipsa
mig i kommentarerna eller på kik - Hanniskaka 
vad gillar ni att läsa om? om ni tipsar så lovar jag att jag ska försöka göra allt!! 
Tänkte också köra igång med frågestund snart också, försöker bara vänta in tills jag har nog med läsare, just nu är det jätte bra! är super glad, det är många som läser varje dag och det är bra, ni får gärna tipsa om min blogg på era (om ni har någon) eller nått. Skulle bli jätte glad eftersom jag är så ny :) 
 
Jaja, det här blev ett ganska långt inlägg men det är kul att skriva!<3 
Bloggar mer imorgon och ska försöka få med ett extra inlägg också :* 
 
Sov gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0