Kärlek till min säng ❤❤

Är helt slut, blev ganska sent idag men låg ju och kolla på Pretty Little liars så då får man räkna med det :)

Jag har växt värk i båda benen så är super trött och har riktigt ont :/
Har pratat lite med Carro på kik tidigare och vi kanske ska hitta på något på Fredag ❤ åka in till stan maybe, tänkte köpa en suuper snygg tröja på "Punkt shop" tror jag det heter för 99kr eller nått så hoppas verkligen vi åker dit <3

Snart är det skola! Gud vad tiden flyger i väg, hela det här året har gått jätte fort :( Men det är ganska bra, fyller ju pr snart! Om exakt 90 dagar ❤ :)

Men nu ska jag verkligen sova, är utslagen! Puss och god natt, sov gott :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0