Höst

Hösten är den mysigaste årstiden på året tycker jag! 
Komma hem efter skolan, ta en kopp te, sätta sig vid fönstret med en mysig filt och sin dator i knät, kolla på någon mysig film eller serie och medans börjar det mörkna utanför och löven får en vacker färg, Love it<3
Jag älskar den där regn doften som kommer efter det har regnat. Och det allra mysigaste jag vet är när man ska gå till skolan, det regnar och blåser och det är mörkt. Det ligger löv på marken och det är suuper kalt så att man ryser, man går där med paraply och gömmer sig nästan under det så ska man vara varm på överkroppen och frysa lite på benen. Omg så mysigt! Längtar verkligen till det hösten verkligen drar igång :) 
Sen är ju höst outfitarna inte helt dåliga heller! Ugg är ju väldigt mysigt och snyggt till hösten, samma som päls jacka eller skinnjacka. En mysig halsduk och Gröna byxor! Jag har blivit helt kär i gröna byxor och har kollat på de som finns på bikbok. Gröna byxor kan vara as snyggt till en vit stickad tröja och bruna uggs <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0