Höst

Tänkte göra ett till höst inlägg för jag hitta jätte fina outfits <3 Jag har inte gjort någon själv men jag ska försöka
göra någon snygg och lägga upp den någon gång i höst eller nått, är inte så bra på det där :) 
 
Jag hitta en outfit med röda byxor och världens snyggaste jacka (Vad jag tycker iallafall :)) 
 
Gröna jackan är suuuper snygg :) Vill ha den <3<3 Halsduken är också super fin! <3<3
 
 
 
 
En annan Outfit som är väldigt enkel men ändå mysig och fin <3
Älskar New york tröjan!
 
 
Sen fick jag syn på en fransväska i H&M reklamen som går just nu och jag började söka på de, Love it<3 En super snygg höst väska! Passar på sommaren också, till shorts! Men jag föredrar brun fransväska <3
 
 
PUSS :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0