Helt slut😄

Hej hej! 
Just nu ligger jag och solar efter min långa runda :) Jag sprang  tre kilometer+innan det gick jag ut med hundarna!
När jag gick med hundarna tappade jag 72 kalorier och när jag sprang tappade jag 267 kalorier= 339 kalorier :D 
Så jävla happy! :D<3 Caroline paratade om något som heter intervaller (tror jag det stavas :P) Så jag testade och det var jätte kul! Man går mellan två lycktstolpar och sen springer man vid nästa lycktstolpe och så forsätter man sådär. Jag gjorde en annan grej, jag gick, sprang och sprang baklänges för om man springer backlänges så är det mer ansträgning. Det var super skönt att komma ut och springa men kasnke lite för varmt, haha :) Har ju tränat och tappat ganska mycket kalorier i veckan för jag har gått till och gått hem från skolan för jag har inte fått mitt busskort ännu och då tappar man ca 55 kalorier :) 55 kalorier i fem dagar två gånger, det är ganska mycket. 
Nästa Söndag eller Lördag ska jag köra igen, samma runda och i veckan ska jag gå till skolan :) 
 
 
Det här var när jag gick ut med hundarna, jag sa ju att jag skulle börja vid tolv men det blev vid 11 istället :)
 
 
Det här var när jag gick ut och sprang :) 
 
 Just nu sitter jag och solar, som jag sa. Har ganska ont i huvdet eftersom jag sprang när solen hettar, Smart Hannah! :D
 
 
 WORK FOR IT<3
 
Skriver mer sen, puss :*
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0