God natt❤

Imorgon är det första dan på en ny vecka och exakt imorgon är det en vecka kvar till skolan!! Jag har faktiskt längtat till att få börja igen, som jag gör varje år, men i år börjar jag 7:an och vi får våra macbooks! Men det dåliga är att jag bara hinner ha den i typ en månad eller två..för sen flyttar jag upp. Jag var ganska inne på att flytta upp men nu börjar jag tveka :/ Jag vet inte vad det är, men jag tänker på den stora stad jag bor i nu och att jag kommer flytta upp till landet, jag kommer inte ha lika stor frihet att åka till stan och hitta på saker för det är längre bort där uppe.

I veckan har jag faktiskt lite att göra, imorgon ska jag städa lite till, och på Onsdag så kanske jag och Ellie ska gå på Ung 08 och så ska jag sova över hos henne, sen i helgen kanske jag ska sova över hos min mormor och morfar :)

Det blev ett ganska långt inlägg, hoppas ni orkar läsa allt :)

Nu ska jag somna till ljudet av det mysiga regnet, God natt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0