God natt 🌙

Förlåt för mitt tidigare inlägg, har tagit bort det nu. Jag blev bara så arg och ledsen och ville bara berätta för alla.
Tack till alla er som skrev till mig, det betyder jätte mycket :* Nu är iallafall inlägget borta och vi pratar inte mer om det :) 
 
Imorgon börjar skolan igen och jag har faktiskt längtat, jag har inget att göra nu på helgerna längre. Är bara hemma i vårat tomma hem och fixar. Imorgon ska iallafall Elevrådet fotograferas, sen är det inget specilelt  som händer, vi fick vårat shema i Fredags :D På Fredag ska jag till pappa för vi hittade inte på något när han kom för båda var ganska trötta <3 
 
Nu tänkte jag kolla en film, sen ska jag sova, är ju helt slut i benen efter idag :) 
 
GOD NATT 

🌟

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0