FREDAG💗

 
 Nu är det äntligen Fredag! 
Sitter och har So, När vi slutar sen ska jag hem och packa sen tar jag tåget till pappa :) 
Ska sova över där (Med Sandra in the house) Haha nej skoja men det går nog bra <3
Vi ska kolla på film och lite så, tar med mig datorn (Of course) så det blir kansk elite uppdatering under kvällen :)
 
Ellie, Julia K, Carro och Jag sitter och diskuterar om Mileys nya stil, Hennes hår och så. Jag kan ju bara säga så här att "she is crazy" nej men Ellie visa mig när hon upptredde på VMA-galan och hennes kläder (som hon knappt hade) var väll inte det snyggaste :/ Jag älskar henne men asså hennes håååår!! Varfööör!! 
 
 
Det är synd :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0