28 Augusti

Hej!
Nu har jag duschat för vi hade värsta tränings passet på idrotten och det är stekande varmt, gissa om man blev varm och svettig ;) Sitter iallafall ute och ska snart skypa med Carro, äter lite mellis och tänkte kolla om Pll har kommit ut! :) Hoppas jag kan kolla på det annars får jag vänta tills imorgon för vårat nätverk suger och det är bättre i skolan :) Imorgon är det bara en lugn dag  men på Fredag ska jag åka till solna och träffa pappa, vi ska kolla på massa filmer och bara mysa! :) Jag tror nog att jag ska sova över men vi får se! <3
 
Skriver mer sen, ska kolla på idol ikväll och jag vet inte om jag hinner skriva ett inlägg innan det för vi ska äta och så men vi får se :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0